Orientering

Orientering er en gøy og utfordrende idrett for alle som liker å være ute i flott natur. Bedriftsidrettskretsen arrangerer løp hver onsdag fra tidlig vår til sen høst. Løpene er delt inn i 4 vanskelighetsnivåer og har ulike klasser etter alder og kjønn. Her kan alle finne sitt nivå fra nybegynner til norgesmester. Bladet Kondis laget en reportasje fra et løp på Apeltun i 2017 hvor bildene er hentet fra.

Orienteringsgruppens medlemmer deltar i bedriftsorienteringsløp, individuelle løp og stafetter. UBIL er ett av Bergens mest aktive lag innen bedriftsorientering. Nybegynnere er velkommen! O-gruppen har en egen Facebook-gruppe

Mer informasjon om bedriftsorientering i Hordaland finner du på Hordaland bedriftsidrettskrets egne nettsider.

Treningstid

Løp hver onsdag i sommerhalvåret. Første løp er i starten av april, se terminliste

Christiane Trösse, Institutt for biovitenskap,  tlf: (55 5)8 44 46
Heikki Savolainen, Institutt for biovitenskap, tlf: (55 5) 8 44 54